• Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі

Розглянуто основні поняття сутності маркетингу та його особливостей у наданні освітніх послуг вищими школами України та Польщі. Наведено рекомендації зі створення служби маркетингу та підготовки програм розвитку ВНЗ в умовах ЕСТS.

Атрибути
Автор Гончаров С, Гурин В., Сапсай Г., Зайонщ Й., Фалда Б., Гардзінський 3.
Затверджено Затверджено вченою радою НУВГП Затверджено Сенатом Вищої школи заводової в Хелмі

Написати коментар

Зверніть увагу: HTML не перекладено!
    Поганий           Хороший

Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі

  • 31.34 грн.


Теги: Гончаров С, Гурин В., Сапсай Г., Зайонщ Й., Фалда Б., Гардзінський 3.