Навчальний посібник призначено для вивчення дисципліни "Основи менеджменту і маркетингу" при підготвці бакалаврів за напрямом 6.060101 "Будівництво".
Викладено основні аспекти менеджменту і маркетингу, аналіз становлення і розвитку науки управління, розглянуто сутність менеджменту і маркетингу та їхнє місце в загальній системі управління організацією, функції менеджменту і маркетингу, їхні основні принципи та методи.
Видання дозволить студентам усвідомити суть основних категорій менеджменту і маркетингу.
Атрибути | |
Автор | Кожушко Л.Ф., Кузнецова Т.О., Судук О.Ю. |
Затверджено | Рекомендовано Міністерством освіти і науки України |
ISBN | ISBN 978-966-327-294-8 |
Теги: Кожушко Л.Ф., Кузнецова Т.О., Судук О.Ю.